Chailatte♥

Idag var det då första skoldagen som skolans äldsta, men jag känner mig ändå så liten.
Men dagen var bra och det var härligt att träffa alla som man saknat i sin klass.
När uppropet var klart åkte jag in med Nathalie och Cassandra till stan och vi fikade på Espressohouse och jag fick äntligen min efterlängtade Chailatte♥
Jag tog även en hallonpaj som var ruskigt god! 
Fick även med mig två tjocktröjor som jag köpte pga regnet på Bikbok, billigt och bra!

Det här med att blogga blir ju inte så ofta en stor succé för mig då jag alltid skiter i den totalt. Men denna gång SKA jag lyckas!
Det blir ju automatiskt roligare om det finns en fin design så det är nog det första jag ska försöka fixa :)

En liten bild på lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0