Lär känna mig!

Nu innan jag tar upp mobilen och ringer till min underbara pojke tänkte jag göra ett snabbt inlägg om mig själv som det är sagt.

Om min familj:
I min familj finns det så klart jag, mamma, pappa, bror och syster. Fast mamma och pappa är skilda.
Fast jag bor hos min mormor och morfar för att det är faktiskt där jag trivs allra bäst! Jag älskar min familj och jag gjorde en skitsnygg bild på oss alla, håller ni inte med? ;)
familia
Jag älskar småbarn och särskilt min lille kusin Oskar som är två år gammal. Han är minst lika busig som mig och jag älskar att busa med honom minst lika mycket som han älskar att busa med mig. 
Det här är min bror, på kosläpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0