Mattegeniet?

Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag fick reda på mitt matteprovsresultat nyss och det gick väl som jag hade förväntat mig, helt åt pipan! Men med tanke på hur min dag hade sett ut innan och blackouten jag fick så gick det bra! Ett G och gud, det var riktigt bra när jag inte ens kom ihåg var 5 i kvadrat var... 5x5. HAHAH, det är ju pinsamt! 

Mina drömmar om att bli arkitekt verkade gå åt pipan med det här provet. Men that's life!


Har jag btw berättat om den mest underbara människan i mitt liv?
Han är världens snyggaste, underbaraste och viktigast av allt, han är MIN. Och jag älskar honom! Puss min prins ♥
Och att han kom och sa förlåt med en kexchoklad tidigare idag gjorde honom ännu bästare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0