The taste of salt on your lips

Ni vet den där känslan när tårarna rinner längs kinderna och smaken av salt nuddar ens läppar?

Den känslan har jag känt alldeles för ofta den senaste veckan, känslan av att vara otillräcklig och bara vara ett endaste stort fel?
Jag har nog aldrig tvivlat på någonting så här mycket i mitt liv förut.. Jag känner mig som ett endaste stort frågetecken, vad är det som händer? Vad är det som händer med oss?
Tankarna som snurrar runt i huvudet på mig gör att ännu en droppe rör min kind. Hur, När och varför hände det här oss?
Jag som var så jävla lycklig, och nu kan jag inte ens säga de tre orden som berörde mig så mycket förut utan att känna en känsla av tvivel och att det tar stopp i hjärtat? Vad är detta?
Du är och betyder min värld, du är min prins och jag är din prinsessa. Så varför faller det inte naturligt för mig att kunna säga dom orden som får mig på fall? JagÄlskarDigJagÄlskarDig. De orden som får mig att må som prinsessan på ärten, så som det var förut?
Du kommer aldrig att kunna lämna mitt hjärta, mitt hjärta och liv är skapat för att leva med dig. Så någonstans kommer allting att ha ordnat sig, kanske inte idag. Men eftersom vi har ett helt liv tillsammans framför oss så kommer orden att vara hur naturliga som helst om två dar. För jag älskar dig min prins, det gör jag verkligen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0