Yoooo!

Efter några månader som kändes som ett decennium för er alla som läste min blogg så har jag ntligen tagit mig tid till att uppdatera till allas glädje. Eller aa... jag kände mig kanske lite tvingad till det när både min pojkväns syster och min pojkvän har uppdaterat sina bloggar! Och ett stort plus till prinsen som skaffade bloggen idag (a' 

Sen senast har prinsen fyllt, jag fyllt, bästa vänner fyllt och min syster fyllt. Vi glömmer alla dumma septemberbarn som casabasa och min broder. För som sagt så suger ju septemberbarn! ;)
Min vecka har varit hemsk. Typ tre prov, ett besök till stockholm med skolan för att kolla på någon dum teater. Teatern hette "Fröken Julie" och den sög. En tröja från HM fick jag iaf med mig hem från stockholm och en rolig vistelse på Naturhistoriska muséet, hjärnan, där jag är som ett litet barn med alla experiment! 

Just nu sitter jag hemma hos mamma med La familia och datorn i knät. Syster sover så sött i soffan och bror och mor kollar på film! Priest heter den och den ska tydligen vara bra fast jag har blivit så beroende av ett spel.. SKYRAMA! Så det sitter jag och nördar, och så klart med telefonen i högsta hugg ;) 
Pusspuss alla mina kära vänner (Och pojkvännen :*) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0